Visitor counter

Monday, April 5, 2010

Fibre Penawar Sakit Jantung, Kencing manis, Batu Karang, Kolestrol Tinggi, lumpuh

Penawar dari anugerah Tuhan ini ditemui oleh Dr. Kobayashi dalam Kajiannya 30 tahun yang lalu terhadap campuran Gandum Liar Diyarbakir dan Buah Larch merah Siberia yang dikenali sebagai CHOLEST CONTROL FIBRE.


Uniknya dan istemewanya fibre ini ialah ia 100% larut di dalam air dan rasanya seperti air glukos. Ia boleh digunakan dalam minuman dan juga masakan.

















Struktur molekulnya yang sangat kecil ( tahap nano ) memudahkan ia diserap masuk ke dalam darah dan menjalankan kerja penyingkiran kolesterol dan toksin dalam masa yang singkat. Kolesterol dan toksin ini disingkirkan daripada badan kita melalui peluh, kencing dan air besar.
















Ramai orang yang telah mendapat hidup semula setelah menggunakan CHOLEST CONTROL FIBRE ini. Mereka yang selama ini menderita lumpuh, sakit jantung, asma kronik, sakit batu karang, kencing manis,tekanan perasaan yang melampau kini pulih dan dapat hidup bahagia bersama keluarga. Tidak perlu lagi mengeluarkan belanja perubatan mencecah puluhan ribu ringgit dan menyusahkan ahli keluarga.


1. Pengalaman Kak Gee dari Rompin Pahang ( penghidap asma kronik & batu Karang dalam hempedu).
Setelah mengambil 1 sachet CCF, Kak Gee telah mendapat tindak balas pemulihan melalui muntah hijau, berak berdarah dan badannya jadi sangat lemah. Namun selepas itu Kak Gee kembali sihat dan doktor pakar yang memeriksa kesihatannya sangat terkejut kerana Kak Gee telah pulih dari penyakit asma kronik dan juga batu karang nya telah keluar melalui muntah dan berak.

2. Pengalaman Pakcik Agus ( menderita Angin Ahmar)



























Pakcik Agus yang menderita angin ahmar setahun yang lalu, kini semakin sembuh, tidak lagi terbaring lesu bersama bantuan Oksigen. Khabarnya dia semakin sihat dan sudah boleh mengangkat tanganya sendiri dan mula boleh menyuap nasi setelah hampir sebulan mengambil CCF. Syukur sekali kerana dia semakin sihat.

3. Pengalaman En.Azizan ( Sakit Jantung)
Tidak perlu melalui pembedahan pintasan jantung setelah mengambil CCF. Kolesterol yang menyumbat saluran darah telah dilarutkan oleh CCF menyebabkan darah dapat mengalir dengan baik pada keseluruh badan.

4. Pengalaman En. Nazri dari Kuantan ( Lumpuh 5 bulan akibat kemalangan)
Kini beliau telah pulih dari lumpuh setelah mengamalkan CCF. Telah kembali bekerja seperti sedia kala. Hidupnya yang dulu gelap kini bersinar kembali. Urat saraf yang paling halus telah dapat berfungsi menjadikan saraf-saraf yang lain juga dapat berfungsi dan membolehkan beliau dapat berjalan dan berkerja seperti sebelum ini.

5. Pengalaman En. Norizan ( pengidap Kencing Manis)Kini tersenyum riang kerana kakinya yang reput dan menunggu masa untuk dipotong telah pulih setelah mengamalkan CCF.















6. Pengalaman Makcik Som dari Chini Pahang ( 3 bulan Stroke)
setelah seminggu makan CCF Mak Cik Som yang asik terbaring lesu kini dapat berjalan dan mengangkat tangan kirinya yang dulu lumpuh akibat STROKE.


Saya syorkan kita semua jagalah kesihatan diri dan keluarga kita daripada penyakit yang disebabkan oleh kolesterol, garam dan gula yang berlebihan.

Bagus kalau kita amalkan CCF dalam diet harian.



HUBUNGI SAYA DI 013-9773290 untuk mendapatkan CHOLEST CONTROL FIBRE yang sangat unik dan mujarab ini. Ianya HALAL dan bebas daripada bahan kimia merbahaya.


No comments:

Post a Comment